Alles voor cliënten
Zorgorganisaties doen er alles aan om cliënten een fijne en zinvolle dag te bieden. Vooral met goede zorg en persoonlijke aandacht, en ook facilitair management speelt daarin een grote rol. Als je dit goed inricht, zorg je er namelijk voor dat dienstverlening past bij de wensen van de doelgroep. En dat processen vlot en efficiënt verlopen. Het mooie hiervan: het maakt ook de dag van de zorgmedewerker leuker.
Optimale facilitaire organisatie
Eerst brengen we de sterke en zwakke punten in kaart. Vervolgens schetsen we mogelijke scenario’s voor een verbeterslag, waarna het echte werk begint. Ook dan zijn we er voor de zorgorganisatie!
Inkoop- & Contractmanagement
We geven een helder beeld van alle crediteuren en kosten, en van de verbeterpunten voor de inkoop en het bestelproces. Met als doel: een efficiënte inzet van middelen en medewerkers.
Integrale serviceorganisatie
We richten een centraal meldpunt in: een servicedesk waar cliënten en collega’s terecht kunnen met wensen, klachten en storingen of voor informatie. Processen richten we in vanuit de klantreis.
“Als geen ander vertalen we wensen naar betaalbare dienstverlening.”
Jelle Tigelaar – manager
Vacatures Facilitair & Inkoop
We willen de zorg beter maken. Met een facilitaire dienstverlening die aansluit bij de behoefte van de cliënten. Ben jij een verbinder van ondersteunende processen, expert in het vertalen van wensen naar betaalbare dienstverlening en steunpilaar die in elke zorgorganisatie aan de slag kan? Dan zoeken wij jou!
#werkenbijaag
Werken bij AAG betekent: samenwerken. Daarbij gaan kennis en plezierig werk hand-in-hand. Samen gaan we voor onze klanten door het vuur. Samen maken we de zorg beter.